Jump to content

dave

Forumdeltagare
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Reputation

0 Neutral

Profile Fields

  • Ort
    Norge. Spydberg
  • Locost-status
    Bygger locost
  1. det skal jeg gjøre. gir nermere besked når jeg vet noe. Men husk at jeg ikke er rask til og svare, siden jeg har starter studier. Vær tolmodig. dette var for rammen og lit bærearmer, ikke glassfiberen den kommer i tillegg, hvis han har noe mer igjen. han hadde også en komplett dasch med insrumenter 2x kevlar sykkelvinger til 13" hjul pluss mer som han skal bli kvitt, men han er mye ute og reiser. Jeg skal også selge min escort mk3 som den gamle locost motoren min sitter i det er en 1,6l cvh som yter ca 145 hk motoren kom på 2plass totalt i1999 og 3plass totalt i 2000 i den norske locost serien. (så det er ekte vare) jeg har kortet/utvidet bunnpann og lit andre ting som gjør det enkelt og montere i locost/se7ven. motoren er overhalt og har aldrig havarert. en meget lett og liten motor som er meget pålitelig, og lett og sku på. motor står i en escort og kan prøves. Kan selge motor uten bil hvis ønskelig men helst ikke. pris for motor med gassere bensinpumpe. bare og skru rett på en t9 kasse 18000nok. Dette er en veldi fin motor for den som vil gjøre det enkelt. Ikke la deg lure, dette er en meget hissig motor selv om den ser lit sliten ut, for det er bare utenpå. her er en liten film snutt av motoren i photobucket
  2. Pre litt rammen er det ikke jeg som har egentlig, men en kompis. Jeg kan spørre hvor mye som er igjen med men sist jeg var hos vedkommende så var det, ramme, full body kit, en del hjuloppheng, dash med instrumenter pluss lite mer. Hva er du intressert i så skal jeg se om han har, og pris. Kan tenke meg ca 6000-7000 for rammen. men jeg tar forbehold siden det ikke er mitt. Komm gjerne med forespørsler
  3. Ingen skade kjedd, jeg vet at den er den stygge andungen, ikke veldig pen, og blir sett ned på. Akselen er en Banjo / english med 4 link , 2 framover og 2 bakover og 3 punkts panhardstag og store trommelbremser Orginalutveksling var 3,77 må er den 4,4 og burd vært 5,1 Her ser du så vidt panharden nede til venstre
  4. Tenk på den ufjærede vekten, disse bilene veier ikke mye og en tyngre felg vil merkes mye mer enn på en vanlig bil. Når jeg kjørte aktift så testet jeg alt fra 18" og nedover til 13", og fant at 17 og 18 ikke var mulig og kjøre fort med på disse bilene, 16" går, men jeg har altid kommet tilbake til 13" som det ultimate (bedre gripp og bedre komfor). Å gå fra minilite copi (ikke lette) til 3 delt revolution ( meget lette 1-2 kg) tjente jeg ca 1,5- 2 sekunder på pr minutt i race. (begge i 13") Dette er felgen jeg ente opp med 3 delt revolution i 13"
  5. det er bare og bruke, har kansje noen bider som er bedre. Den blir kansje kalt det, men det er den mest komfortable 7 som man kan kjøre og den er like rask som alle 7 før den. Men rammen er ikke veldig stiv sammelignet med s3 I garasjen Garasjen igjen 17 mai Hjemme Og her er et bilde av motoren, men det holder vi her på forumet. Motoren er en 13b på ca 250hk forgasser er 55 dco. Når den setter seg bak og bilen får tak så lyfter den på høyre framhjul. men jeg kan ikke kjøre for hart med den for da nå jeg skifte kronhjul/pinjong velig ofte, Pinjongen går i oppløsling etter et par 10 drag selv om jeg ikke tar rivstartar Har helt sikkert flere bilder hvis jeg leter litt på pc`n Beklager min dårige svensk
  6. Det er helt riktig caterham gikk rettens veg for og stanse westfeilds copiering av deres biler og det ente med et forlik. Rød bil= lotus s4 74 mod Grønn/gul bil = westfeild pre litt.
×
×
  • Create New...