Jump to content

Laxen500

Forumdeltagare
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Laxen500

  1. Det bästa är om han som gör sfro besiktningen är så nöjd med hur bilen hanterar effekten så att han skriver in i papperna att bilen lämpar sig väl för dispensen . det fick jag på ett bygge för något år sedan
  2. Hej. Trevligt att detta kitt fick en tråd! hade det på bevakning men det ligger lite fel i tiden med bil just nu så bevakande bara. hur är tornadon i kvalitet på karossen?
×
×
  • Create New...