Det bästa är om han som gör sfro besiktningen är så nöjd med hur bilen hanterar effekten så att han skriver in i papperna att bilen lämpar sig väl för dispensen .
det fick jag på ett bygge för något år sedan
Hej. Trevligt att detta kitt fick en tråd!
hade det på bevakning men det ligger lite fel i tiden med bil just nu så bevakande bara.
hur är tornadon i kvalitet på karossen?