Rikard Larsson Posted December 17, 2012 Share Posted December 17, 2012 Ska gå över från Megasquirt till Saab original motorstyrning och säljer därför mitt Megasquirt. Det är ett MS I, PCB3.0 med senaste mjukvaran och extrakoden. Byggt för wasted spark via Ford tändspole och VR-sensor för 60-2 triggerhjul. Styr: bränsle tändning tomgångsmotor magnetventil till ev. turbo kylfläkt Har även byggt elektronik så man kan ta in avgastempen i Megasquirten. Sensorn behåller jag då den sitter i grenröret. Eftersom jag byter styrsystem helt kan mycket grejor följa med: tändspole tändkablar kabelhärva med kontakter bärbar dator med serieport (gammal men fungerande) Sensorer Sitter i bilen och går att starta tills jag river ut det. Tänkte mig runt 3000:- med dator och allt, men är öppen för förslag via PM. Ställ frågor om det behövs :)/> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FilipD Posted December 21, 2012 Share Posted December 21, 2012 Väldigt intresserad! Kanske kan slipa sömntabletter om det skulle funka till min bil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts