Jump to content

• Upcoming Events

No upcoming events found
    • Sitter o läser o känner dåligt samvete för att ha lurat in dig på en väg som inte fungerar för dig… Kämpa på! /T
    • Tog tag i det o fixade serviceluckan direkt. Systemet fortsätter läcka som ett såll vid varje klammer, så ville inte ha det ståendes tills imorgon. Nu är det tömt och imorn byts klammerna ut så jag kan fylla upp ett tätt system 😅  
    • Svetsa och svetsa. Fick slut på 0.8 mm tråd hittade 0.6 mm i hyllorna. Hua vad långsamt det blev. Gjorde 60 mm nersänkt golv vid föraren och slätt vid passageraren. Även delar av torpeden på plats.
    • Fick hem avtappningen till kylsystemet idag, den svetsades in o det vart tätt o bra. Monterade ihop allt och började fylla. Tog inte många sekunder innan det började läcka från en klammer... Flyttade lite på den o fortsatte o fylla. Nu läcker det vid en annan klammer... Samma procedur igen o jag kan fortsätta fylla. Föregående klammer börjar läcka igen. Alltså v*fan!!! Släpper klammern o det läcker i ungefär samma takt som med klammern på. Med andra ord är fjäderklammern helt j*vla värdelös! 🤬🤬🤬 Skruvade på en vanlig klammer som jag hade innan jag bytte, tätt direkt. Så nu skiter jag i plasticeringen av slangarna o kommer tappa ur systemet, o byta ut alla fjäderklammer mot vanliga som håller tätt, slutdiskuterat om den saken 😝   Måste dock roa mig med o ta upp serviceluckan innan jag kan tömma systemet 🤣😆  
    • Rutor i och för första gången test tur med fullladdat batteri ( hankat runt på 20% förut )  Känns som jag hitta några hästar till , vet inte hur Leaf motorn reducerar när volten sjunker men effekten höll  i bättre nu.🤔   Men måste nog skaffa andra däck , begagnade kinekulle r888or har  ju en viss bestående snedslitning (  höger varv och kvarnen)  . Gäller hålla i ratten när vägen är spårig inga sånna tendenser förra året .   
  • Forum Statistics

• Total Topics
      14.3k
    • Total Posts
      178.4k
  • Create New...