-
Som betalande medlem i Locost Sweden får du rabatter hos våra samarbetspartners.
-
Upcoming Events
No upcoming events found -
Såhär har jag gjort. Tyckte det var enklast och ganska billigt. Tändning på på ”flygplansswitchen” och sen start på fjädrande knappen under. När jag ska döda motorn slår jag bara av den röda switchen. Röda lilla knappen till vänster är tuta. Blinkers och helljus har jag kvar på originalspaken vid ratten. Jag ser inga problem om du vill köra tändning på nyckel. Enda fördelen är väl som ett stöldskydd. Jag kommer ha kvar nyckel, men enbart för rattlåsets skull.
-
By Christer J · Posted
Tändning och start är en och samma knapp..två tryck för tändning på och håll in för startmotor, sen två tryck för att slå av tändningen. Direktström till den så har du funktion för parkeringsljuset och varningsblinkers -
By Göran Nilsson · Posted
Hur gjorde du med inkoppling av start, kill, ignition? Allt kopplat till biltypisk tändningslås eller diverse strömställare , vipp och knapp. ’Jag funderade på om man skulle ha nyckellås som spänningsätter +plint och sedan vippströmställare som spänningsätter motogadget, sedan tryckströmställare till start och kill. Nu undrar jag själv om det skulle ha några fördelar 🤔 -
Fått igång hastighetsmätaren. 💪 Dock inte via T5. Måste T5 ha hastighet, eller kan jag köra som det är? Iaf besiktiga som det är? Lägger in ett par bilder, filmen blev för stor. 😀
-
Hej. Jag tyckte det var ganska enkel installation an Motogadget. Jag fick testa ett par gånger på inställningar för blinkers mm. Fanns ett par olika motorcykeltyper att välja på. Och plötsligt funkade allt. 😂 Här kommer en bild på hur jag installerat det. Plintarna bredvid har jag köpt på Biltema och har ena som 30+(direkt från batteriet) och andra 15+(tändning). Nästan lättare om du har specifika frågor så svarar jag så gott jag kan. 🙂
-
-
Forum Statistics
-
Total Topics14.3k
-
Total Posts178.8k
-