Jump to content
    • Medlemsrabatt hos våra partners, läs mer
    • Betala medlemsavgiften innan nyår och var med i utlottningen av 500kr hos Speeding. Gäller även nya medlemmar, läs mer. swish

• Upcoming Events

No upcoming events found
    • Behöver inte denna elservo och säljer den därför vidare. Är komplett och ska vara enkel att koppla elen.  Pris 1700kr
    • Önskar köpa en styrväxel utan servo till en bil med styrväxel framför hjulaxeln. Bredden är 534mm orginal mellan fästpunkterna men om du har något i närheten. hör av dig om du har en till salu.
    • Jo jag bor i Umeå👍 Ja det hade ju vart kul till våren.... nu skäms man ju bara när det ser ut som något katta har dragit in...😀 Jag ska läsa på lite om coilovers och får återkomma med ev frågor
    • Gjutningen gick bra dessutom var påsen tät på första försöket vilket hör till ovanligheterna, tidigare har jag behövt trycka och klämma på klisterremsan ett par gånger runt om. Injeceringen av epoxin tog 5 minuter men jag brukar vänta med att stänga/klämma slangarna till epoxin  och vacuum, denna gången väntade jag 10 minuter extra.  Nu är det bara att vänta till epoxin har härdat, jag brukar inte ta detaljen ur formen förren efter 3 dygn.    
    • Även gjort om framvagnen igen då jag hört att Testa inte godkänner uniballs överhuvudtaget längre, så nu vart det gummilänkhuvuden från Jocar...
  • Forum Statistics

• Total Topics
      14.2k
    • Total Posts
      177.4k
  • Create New...