-
Som betalande medlem i Locost Sweden får du rabatter hos våra samarbetspartners.
-
Upcoming Events
No upcoming events found -
Ja, det var bra att jag fick lite "skäll" av dig i lördags angående uppdateringar här på forumet. 😁 En välbehövlig spark där bak är bra ibland... 🙂 Fusk vet jag inte men att ha dem delade från början ger onekligen utrymmer för viss justering innan man bestämmer sig.
-
Jo, nu blev det lite långt mellan postningarna så nyfikenheten har varit tydligare ett tag. Kul med uppdateringar! Snyggt jobb, blir bra det där! Det känns som det var lite fusk för min del då min inner/ytter levererades ihop-plastad från Lee. Kämpa på!
-
Jodå, han lever allt! 😄 Även om det inte varit total stiltje i verkligheten så är det väl dags med en liten uppdatering och förhoppningsvis lite mer "action" framöver... Arbetet (det lilla som blivit gjort i sommar) har pendlat mellan framdelen av ramen, tankar, och inpassning av "spider". I ett försök att stabilisera konstruktionen klurar jag på en stomme som byggs in mellan inner och yttertak och som kommer bultas i bågen och instrumentbrädan så att det går att demontera om så skulle behövas. Tänker även att jag fyller utrymmet med skum för att slippa resonans osv i taket.
-
Forum Statistics
-
Total Topics14.5k
-
Total Posts181.1k
-