Jump to content

• Upcoming Events

No upcoming events found
    • har du inte löst DC anslutningen så spara jag denna bilden för länge sedan (när jag skulle köra med extern laddare )  kändes enkelt med standard el grejer , har du kvar orginal packningen så borde det bli tätt oxå 
    • Synfältet blir inte drabbat.  Men har höjt den 5cm framtill och tycker jag får ett bra stuk och bra med utrymme.  Ska testa med hjälm. 
    • Testa med hjälm på också. Så det funkar även där. Hur hamnar främre rören i förhållande till synfältet? Lite svårt att se perspektivet i bilderna. Är du lång så kanske du riskerar att ha främre röret mitt i synfältet. Då kan det vara värt att höja
    • Tack Tomas! Komplett med hela stacken ca 650 mm med motor och inverter som på bild ca 420 mm, men där sticker dc anslutningen till inverter upp ytterligare 30-40 mm. Mvh Pär   
    • @postmanpat Fick svar nu på morgonen: Fredrik, We can supply the same width bush with either ½” or 12MM sleeve. They are available for £3.80 each + postage.   If you can send me your address I can send you a quote including shipping.   Regards Byron Gazzard Hur har du det Bengt? M12 eller 1/2" och funkar Bredden på bussningen för dig? Skickat från min SM-S908B via Tapatalk
  • Forum Statistics

• Total Topics
      14.3k
    • Total Posts
      178.4k
  • Create New...