Jump to content

• Upcoming Events

No upcoming events found
    • Nu var det äntligen dags för en liten uppdatering. Det har tyvärr inte hänt så mycket sista tiden, men bygget är igång lite i alla fall. Har nu byggt färdigt motorfästen och snart är ramen färdig svetsad. Har byggt om tråget och oljepumpen samt kortat kardanen.  oljetråget är nedkapat och förlängt så det ska rymma nästan samma mängd olja som innan ombyggnad, hoppas det ska fungera till en början (oljestickan påverkas i alla fall inte).
    • Nu är den på hjul. Blev lägre och bredare än förväntat. Förväxt gokart, ett hjul i varje hörn. Mvh Pär 
    • Det finns inget smidigt forumverktyg för att sänka kvaliteten på bilderna. Då får man ladda ner dem, krympa och ersätta dem manuellt.
    • Ser dina bekymmer för sent, men till nästa gång kan jag rekommendera Mikalor, finns på Speeding bland annat, jag använde dom med inre band till kylarslangarna, men även de med "mottrycksfjäder" tror jag på, satt original på min Jagga men ett annat märke. Huvudsyftet med dom här är såklart att fördela trycket och inte bara snörpa åt mest vid förskruvningen.
    • Du kan se dina bifogade filer genom att klicka på din profilbild uppe till höger och klicka på Mina bifogade filer. Där kan du även ta bort bilder, men då försvinner de från inläggen och ersätts med en tom ruta. Det bästa är kanske att ta bort dem i inläggen, då tas de även bort från servern. Den tidigare gränsen var 600MB för klubbmedlemmar men jag har nu ökat den till 800MB. För icke medlemmar är gränsen 300MB.
  • Forum Statistics

• Total Topics
      14.3k
    • Total Posts
      178.4k
  • Create New...