Jump to content

Gottröra bilträff


vedde

Recommended Posts

Hej

Vi är några från Uppsala som varit på olika träffar kring Uppsala. Hittlills har vi klarat av Ulva kvarn(tis) och Venngarn(Ons) och nu tänkte vi testa Gottröra(tors)

Kul vore om alla som har lust och tid i närområdet hade lust att komma ikväll från 17 till 21 eller så länge man vill.

Vi blir 2 - 3 bilar från Uppsala och jag har sett ett ökat intresse av våra bilar på träffarna då de är hembyggda och inga två är lika vilket brukar dra uppmärksamhet till sig även från de mest hårdhudade jänke älskare.

Kom om ni vill, ju fler vi är desto trevligare blir det och en chans att odla kontakter inom ABC området mellan oss byggare.

Var:

Hur man hittar hit? Kör riksväg 77 och sväng av söderut vid bensinmacken i Gottröra. Efter några kilometer hittar man Nifsta Golfklubb på vänster sida :racesmile: . Golfbanans kafeteria serverar kaffe, mackor och varmkorv till hungriga besökare.

Väl mött!

/Fredrik

(självutnämnd samordnare för Uppsalatraktens byggare :prop: )

Link to comment
Share on other sites

För mig som håller på och bygger var det trevligt att kunna detaljstudera andra byggen och prata med andra byggare. Jag så totalt 4 stycken Locost, och pratade med flera byggare. Det var väldigt mycket fordon i kväll, har inte sett så många förut på Nifsta. Kul! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...