Peter Lilja Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 (edited) Efter en tids funderande har jag (nästan) bestämt mej för att lägga ner verksamheten, främst på grund av hälsoskäl.Verksamheten har alltid framför allt varit inriktad på karosseridelar till Locost 7. Då största belöningen alltid har varit kontakten med alla kunder runt om i norden,på banmöten och privat, vill jag först kolla om det finns någon på forumet som vill ta över. Det finns ett flertal utföranden av skärmar fram och bak, samt en scuttle. Även ett flertal varianter av stolar finnes. Gjutformar till crosskart IC 3 finns också plus lite annat. Pris på gjutformarna är något vi får diskutera fram. De ägs av mej privat och inte av mitt företag så det blir ingen avdragbar moms. Hör av er om intresse finns. Slå en signal på 070-5453065 eller 021-20055. MVH // Peter Edited November 19, 2011 by Peter Lilja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 Finns en kille på Rejsa som annonserar efter att få köpa formar för glasfiberdelar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts