Myst Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Hej. Jag vet att man skall ringa till sin personliga sfro man, men jag tänkte att man kanske kunde avlasta honom lite. Svaret jag söker är alltså nej/kanske. Detta är mnr miata spindel upphängning. Är intresserad av att gå på denna linjen. Miata geometri... Det är mest pinnen i övre infästningen som jag tänker på. Hade Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Det är mest pinnen i övre infästningen som jag tänker på. Hade Martin Och den mer väl specade frågan på pinne är ? Annars ser det rent intuitivt ut som en bra lösning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Den frågan var väl uppe härom veckan? Är det nån förändring? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myst Posted October 28, 2011 Author Share Posted October 28, 2011 Jo jag vet. ville bara ha lite mer input. Men det slutar väl med att jag får ringa sfro. Håller med dig "Thomas" om att det kanske inte är optimalt samt att det är risk för utmattning men jag är bra sugen. Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts