Jump to content

Vattenskärning


Karlskrona

Recommended Posts

Cad-filerna finns på haynes roadster forumet (det engelska).

Jobbar du med vattenskärning eller har kontakter? Alternativet är väl annars att köpa färdiga delar här på forumet, det är väldigt prisvärt och med en ypperlig kvalité!

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej

Kull att man kan hjälpa till, hoppas du kan få till en bra relation med dem och lite bra Priser, kanske till och med erbjuda dem chansen att bli Rabatt leverantör till Locostklubben? (kolla med ledningen först kanske?!)

/Fredrik

Link to comment
Share on other sites

Varför är det så noga med vattenskuret? Är det trendigt?? Nu har du krånglat med det där i en och en halv månad snart. Jag skickade mail till dig om att jag har en sats delar över som inte kommer att användas. Alternativet är ju att kontakta mattson för samma delar.

Bockar de alla delar åt dig också på vattenskärningsfirman? Det är inte lätt att få bra kan jag säga!

Börja bygga, sluta krångla! :D

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hehe trendig??? Nej snarare ett bra alternativ, det blir nog mer saker längre fram som jag vill ha skuret:) börja bygga! Jag har inte någon tid att passa.men jag ska fundera på ditt erbjudande. Hade jag inte tjatat om detta så hade jag ju inte fått så mycket bra kontakter med sådana som du med flera!! :)) och kontakter är ju bra och ha annars hade ju inte såna här forum funnits, eller? :))

Link to comment
Share on other sites

Hej

Ledsen för det, jag kan ju inte detta med CAD själv(men bra på att samla filer), hoppas någon kan hjälpa. Jag tar dem gärna omgjorda oxå om jag får i retur. Man vet aldrig när man vill börja bygga en till bil!

Du har ju redan min mail.

/Fredrik

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...