Myst Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Hej. Undrar bara vad ni anser om denna infästning. Jag vet att man skall ringa sin sfro man, men tänkte se om har inside info och om det är ngn ide alls. Det är mnr rt mazda inboardsuspension. Det är främst ovan delen jag tänker på. Hade Martin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 (edited) Vad är det för material? Det är risk för utmattning med tiden då det alltid blir lite "vick" i en sådan konstruktion så jag skulle avråda. Kan du inte få uniballen närmre spindeln? Och kanske anliggningsytan lika stor som spindelns platta är. Edited October 17, 2011 by Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myst Posted October 17, 2011 Author Share Posted October 17, 2011 Hittade en bild till. En bild säger ju lite mer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts