Jump to content

MNR-kit + delar


Hising

Recommended Posts

Ska sälja mitt projekt.

MNR Vortx CEC. För sierraspindlar. Gummibussningar i bärarmar.

Kitet innehåller chassi, bärarmar, all plast, kylare, pedalställ, tank, broms och bränsleslang samt diverse plåtar, skruv, mutter och popnit. Stötdämpare.

Fabriksny Zetec Blacktop 2,0 inkl grenrör och insug med trottelhus. Original svänghjul och lamell

Type 9 låda med urkapad och svetsad sprängkåpa för att kunna flyttas bakåt i chassit, extension turret finns.

7" LSD 3,64 diff, bultade drivaxlar, skivbromslagerhållare. Nya drivaxeldamasker, alla drivaxelbultar nya, nya hjullager.

Nya bromsok bak, nya bromskivor, nya glidpinnar till ok. Sierra.

Wilwood Powerlite ok fram med slitsade och hålborrade skivor

Fabriksnya sierraspindlar konade och klara

Kit för konvertering till hydraulkoppling

Nya huvudcylindrar till koppling och broms Wilwood.

Powervamp 25 batteri inkl hållare.

Compomotive CXR 15"x7" ET 38 silver med Toyo R888 195/55

Allt är nytt utom växellåda och diff med drivaxlar. Finns mer smått och gott. Det stora som saknas är:

Kardan. Instrument. Stolar. Belysning. Elsystem. Styrning till tändning och insprut. Troligen annat svänghjul.

Säljer allt tillsammans. Kan tänka mig att sälja kitet separat. I nuläget är det ingen idé att försöka köpa enstaka delar men om jag ändra mig på den punkten så lägger jag upp en ny annons. Prisidé 60000kr men slutgiltigt pris är naturligtvis det som köpare och säljare är överens om.

Johan Hising

0702-248544

bappab1@gmail.com

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...