Jump to content

Social kategori


leto

Recommended Posts

Föreslår en ny kategori för träffar, motortävlingar, bandagar, garagekvällar, söndagsutflykter och andra sociala aktiviteter.

Jag håller med fullständigt! :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Evenemang helt enkelt, fast Social Kategori låter roligare :)

Mycket bra att ge det en egen kategori. Det kan även sporra folk att själva ordna träffar o stort och smått om det finns en plats där man kan läsa om liknande saker på andra ställen.

Sätt igång och börja hitta på saker!

Link to comment
Share on other sites

"Social kategori" var inte riktigt tänkt som namn :icon_oops: . Letade efter ett ord men kunde inte komma på det; "Evenemang" heter det, tack Superswift. Möjligen lite ambitiöst, "Evenemang och träffar" kanske?

Link to comment
Share on other sites

låter som en lysande idé.. :D

vad sägs om

Evenemang och träffar

*Här diskuterar vi allt om banköring/racing: racingteknik, spårval, motorsport, däck, chassi etc.*

Link to comment
Share on other sites

låter som en lysande idé..  :D

vad sägs om

Evenemang och träffar

*Här diskuterar vi allt om banköring/racing: racingteknik, spårval, motorsport, däck, chassi etc.*

Jag tycker Evenemang låter bra, men blanda inte ihop det med Racing-kategorin som ju redan finns. Det är kanske där man ska diskutera motorsport, däck och spårval med mera. Eller så gör man det på rejsa.nu helt enkelt. :)

Ett annat förslag:

Evenemang och träffar

*Tips på och diskussion om evenemang, vem ska dit?, eftersnack, bilder etc...

Hmm... fortfarande lite oklart var racingevenmang hamnar dock :(

Link to comment
Share on other sites

Jag ser inte det som ett problem var racing hamnar. Själva annonserandet om att en tävling eller konbanekörning äger rum hamnar självklart under evenemang medans reglementen, spårval, skruva banbil och liknande hamnar under Racing.

Link to comment
Share on other sites

Jag ser inte det som ett problem var racing hamnar. Själva annonserandet om att en tävling eller konbanekörning äger rum hamnar självklart under evenemang medans reglementen, spårval, skruva banbil och liknande hamnar under Racing.

Tja, nu när du säger det så... det låter ju inte fel. Jag vet inte hur jag tänkte. :)

Link to comment
Share on other sites

Har fixat en Bilder och Filmer kategori nu.. :)

har flyttat över en del topicar som passar bättre där....

kom vi fram till vad den andra skulle heta ???

blir denna bra tro ???

Evenemang och träffar

*Tips och diskussion om evenemang, bankörning, träffar m.m*

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...