dmc12Hank Posted April 26, 2011 Posted April 26, 2011 Är det nån som har en verstadshandbok till Opel Gsi 16v 2.0 c20xe motorn på pdf eller nåt. Jag har Haynes manualen till Opel kadett men det är inte så mycket info till just c20xe motorn. Tacksam för svar! Henrik. Quote
jonasw Posted April 26, 2011 Posted April 26, 2011 Är det nån som har en verstadshandbok till Opel Gsi 16v 2.0 c20xe motorn på pdf eller nåt. Jag har Haynes manualen till Opel kadett men det är inte så mycket info till just c20xe motorn. Tacksam för svar! Henrik. Halloj Kan tyvärr inte hjälpa dig med din fråga men såg att du bor i Hässelby och att du skrev att du närmar dig SFRO1, stämmer det? Bor själv i Hässelby och står på kö för hembesök av SFRO. Tänkte bara informera om det var av intresse att få det gjort snart. Mvh/ Jonas Quote
dmc12Hank Posted April 26, 2011 Author Posted April 26, 2011 Hej där! Hade ju inte varit så dumt om det gick att boka samtidigt men det kommer att ta rätt lång tid för mig om jag ska vara realistisk. Tyvärr. Har du kontakt med nån besiktningsman? Quote
Baging Posted April 26, 2011 Posted April 26, 2011 Har ett utdrag ur Haynes på 10 sidor drygt om bara 16-ventilaren. PDF såklart.... Mailadress så kan jag skicka den! :) Quote
Thomas Posted April 26, 2011 Posted April 26, 2011 Har du något bibliotek i närheten så brukar de ha böcker eller kan man beställa dem. motorn finns i Vectra o Calibra också. Quote
jonasw Posted April 26, 2011 Posted April 26, 2011 Hej där! Hade ju inte varit så dumt om det gick att boka samtidigt men det kommer att ta rätt lång tid för mig om jag ska vara realistisk. Tyvärr. Har du kontakt med nån besiktningsman? Verkar vara brist i Stockholm och jag känner till Stefan Rudow från Stavsjö (Kolmården) sedan tidigare. Men det är många som vill ha besiktigat nu.. Quote
dmc12Hank Posted April 26, 2011 Author Posted April 26, 2011 Jag har PM:at min adress till dig Baging. Tusen tack. Quote
Recommended Posts