Jump to content

Blir det några körningar på Gröndal i år?


kimmen

Recommended Posts

  • 1 month later...

Jag har fått frågan av Alfa-Ronny. Såklart måste det bli körning. Samtidigt kollar jag i min kalender och huvudelen av alla vardagar i juni är bokade med privat, jobb eller politik aktiviteter. Tittar jag på helger i juni finns det bara en.

Så första frågan är: Vilket intresse finns, bara att skriva in i tråden. Med eller utan förslag på datum. Med eller utan förslag på om just DU som skriver in intresset kan hjälpa till med administrationen.

Gröndal är lättarbetad. Inga koner och inget plock att ta ut eller ta in. DEt går åt cirka 4 flaggvakter på varvet är det 15 bilar så är det inte speciellt betungande. DEt blir mycket körtid.

Det måste gå att fixa till helt enkelt för rätt var det är så är snöplogarna och saltbilarna ute igen

18 eller 19 juni(obs så ser det ut just nu i kalendern) men med reservation att det kan bli annat som skall göras de dagarna.

Carl-Erik Almskoug (cealm) Ja intresserad, ja kan ställa upp beroende på datum.

Edited by cealm
Link to comment
Share on other sites

Givetvis ställer man upp bara man är hemma

Det borde inte vara något problem att få ihop folk med tanke på hur många vi var förra året

Link to comment
Share on other sites

Är det kollat med johan ang banan?

Fixa med fredrik sma..

Spika datum..

Sen e de bara å åka!

Jag tror inte nån av oss som kommer för att köra har nåt emot att hjälpa till med sånt som behöver göras bara nån pekar...

Jag kan 12,18,19 juni men måste spika snarast vilken dag innan sambon får andra ideer..

Självklart är jag med och fixar med sånt som behövs för att genomföra träffen...skrik bara till!

peter

Link to comment
Share on other sites

Hoho...snart har halva sommaren gått...vore det inte kul att lufta bilarna på gröndal?

Fyll på tråden med körintresse så ökar kanske chansen att banträff anordnas...

Det börjar bli tråkigt att bara få svänga rejält åt ena hållet hela tiden.. (närområdets alla rondeller flitigt använda!!)

/Peter

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...