Jump to content

Tiger E1 Supercat


Recommended Posts

post-233-0-69880800-1302449303_thumb.jpgHej.

Känner att jag efter flera fina säsonger har tappat lite sug.

Anledningen är främst att jag har lite för mycket annat att stå i.

Med det vanliga jobbet, hus som alltid behöver en massa fix och två hyresfastigheter har jag helt enkelt inte tid.

Ni som är aktiva här på forumet vet ju att det alltid är något som behöver uppgraderas och fixas vilket enligt mig är det som är den större delen av det roliga med en seven-bil.

Har man nu inte tiden så faller allt.

Idag försökte jag montera de nya fina stolarna bar för att upptäcka att de helt enkelt är för breda.

Kändes som att musten gick ur mig. Har helt enkelt inte lust med mer locost.

Så, jag har alltså en röd och svart Tiger till salu och ett par svarta Cobra seats av den nya sevenmodellen utan slots som även de är till salu. Bilen måste besiktigas före den tas i bruk eftersom pappskallen på bilprovningen satte februari som besiktningsmånad. Inga direkta fel så det borde vara en promenad i parken.

Drivlinan är en Pinto med typ-9-låda som är relativt standard.

Funkar kanon! Ett riktigt bra alternativ till de halvfärdiga byggen som annars finns överallt.

Priset då? Jag testade i höstas med 139kSEK som jag sedan sänkte när det blev för kallt för att åka till 119kSEK.

Kom gärna och kika på bilen. Den är inte perfekt men ganska så snygg och trevlig är den.

Om det enbart kommer skambud så känner jag att den lika gärna kan stå kvar tills lusten kommer tillbaka vilket den brukar göra när solen skiner. Det viktiga för mig är att rätt köpare tar över bilen.

Hör av er om ni är intresserade! Ni når mig kanske enklast via epost på fredrik.askling(snabelkrull)swecon.com

Mer bilder och info finns för den som är intresserad.

/Fredrik

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...