Pågen Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Letar tenn och flussmedel och hittade det på verktygsboden men de tar 250 kr i frakt och snål som jag är undrar jag om det finns i någon annan butik. Undrar även om mina stänger med tenn jag fick från en firma som löder kretskort i stora bad fungerar, tror det är 60 % tenn och 40 % bly i dem. Såg att verktygsboden har 70 % bly och 30 % tenn i sina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joaba Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Letar tenn och flussmedel och hittade det på verktygsboden men de tar 250 kr i frakt och snål som jag är undrar jag om det finns i någon annan butik. Undrar även om mina stänger med tenn jag fick från en firma som löder kretskort i stora bad fungerar, tror det är 60 % tenn och 40 % bly i dem. Såg att verktygsboden har 70 % bly och 30 % tenn i sina. Kolla på Ad-center om d finns i närheten här i Varberg har dom d:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Finns det inte hos välsorterade järnhandlare?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pågen Posted March 22, 2011 Author Share Posted March 22, 2011 Jo men var hittar man en järnhandel i Malmö som vill sälja till privatpersoner, annat var det när man bodde i värmland, där handlade man sprit, mjölk och bult i samma butik ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 Hi Hi så pass. Men TOOLS finns väl? och de säljer väl till alla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Rydh Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 MECA på Stenåldersgatan har, finns det inte på lager så beställer dom hem till dig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts