Jump to content

Fyfaan för vädret!


Ingenjören

Recommended Posts

Precis som man hade börjat fingra på nycklarna och fundera på att öppna garageporten och äntligen släppa ut bilen på grönbete så kommer den sataniska snön tillbaka :banghead: . Det ska tydligen bli ännu mer av den varan innan dagen är slut. Snö är jättefint på julafton och kanske till och med en bit in i februari men sen är det stopp.

Blir till att skjuta upp besiktningstiden en smula.

Link to comment
Share on other sites

Idag är vintern slut :racesmile:

Jag sätter på sommardäcken i eftermiddag och hoppas på att det inte blir snö på väg ner till årsmötet, vill inte nöta på mina dubbar längre.

/john

Link to comment
Share on other sites

I Konungarikets befriade område Norrbotten skiner solen från en kristallklar himmel.

Tack och lov är det länge än tills gräsklippningshelve...börjar.

Antas i Luleå, -6,2c.

Link to comment
Share on other sites

Idag är vintern slut :racesmile:

Jag sätter på sommardäcken i eftermiddag och hoppas på att det inte blir snö på väg ner till årsmötet, vill inte nöta på mina dubbar längre.

/john

Slå en signal om det krisar sig så kommer jag och hämtar dig. Survolvon har fortfarande vinterdäcken på.

//Ronny

0733-911 614

Link to comment
Share on other sites

Helvetes helvete :angry:

Var iväg och handlade rödeloxerade aluminiummuttrar till mina cromodora fälgar, man är så sugen på att få på sommarsulorna.

Sitter på kontoret och pillar på muttramed rna när kollegan kommer flinande och säger "titta ut"

mycket riktig snöar det.

Finns inte en chans att man kan skruva på sommardäcken, det är bara att krypa till korset vintern fortsätter en vecka till för mig :mad:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...