Magoo Posted January 23, 2011 Share Posted January 23, 2011 Jag har ett litet huvudbry. jag har en "dränkt pump" i tanken men vet inte om någon bra lösning för att få in kablarna till den. Jag vet tror jag vet hur jag skulle kunna lösa den med en del pyssel vid fräsen och svarven med plast etc.. men det lockar mig inte att lägga mycket tid för detta. finns det någon smidig lösning som man kan köpa färdig?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 23, 2011 Share Posted January 23, 2011 (edited) gör ett "lock" i plast och sätt skruva som genomföring och kablarna i dessa Edited January 23, 2011 by Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerhard Posted January 23, 2011 Share Posted January 23, 2011 Jag är inne på att ta plastbult och mutter (m10) genom tankamaturen och sen gänga M5 rakt igenom den. Sen genom med en bit gängstång. Men det bord ju finnas något färdigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts