Antas Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Med tanke på all hjälp som detta forums deltagare har bistått med känner jag att något måste jag också bidra med. Har två (2) spindelleder till MAXI som jag hade tänkt använda till min förra framvagn. De är nya och obegagnade, endast monterade i början på byggtiden.En bult i fästet saknas. Den som behöver dom får ta dom utan kostnad förutom Postens avgifter. Antas som strax ska glädja grannarna med snöslungan (-2,0 c i Luleå). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Hej! Är det inte Taunus/Granada leder? Mina Maxi-leder vill jag minnas endast är monterade med två bultar. // JEK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antas Posted January 10, 2011 Author Share Posted January 10, 2011 Hmm...köpte dom omkring 2005, har för mej att det var MAXI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Ser ut som Cortina/Taunus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Ev. kan jag vara intresserad av dem. Kanske gör nya bärarmar till min längre fram. Skiljer konan mot opel ascona? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Jo det är Taunusleder, har såna på Cobran. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antas Posted January 10, 2011 Author Share Posted January 10, 2011 Ev. kan jag vara intresserad av dem. Kanske gör nya bärarmar till min längre fram. Skiljer konan mot opel ascona? Har ingen aning om konan skiljer. Fick du mitt PM? Jag blev lite osäker eftersom jag inte hittar det under "skickade". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 jag har köpt men väntar på fraktkostnad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antas Posted January 10, 2011 Author Share Posted January 10, 2011 Jo (sagt med norrbottnisk intonation), jag såg det på mailen. Ser fram emot att slippa fortkörningsböter! Antas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts