Thomas Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 http://www.blocket.se/blekinge/Ac_cobra_31444528.htm?ca=22&w=1 Kanske nåt för Cealm? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 Thomas: Vad kan få dig att jag köper bilar lite här och var.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 Cealm! Om (När) du hämtar den kan du ju titta in på en fika! // JEK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 Panzer: Tack för inbjudan, lägger den tillsammans med adressen på minnet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted January 8, 2011 Share Posted January 8, 2011 (edited) det är en kille i Hallabro som byggde bilen -88 sen blev den sfro besiktigad.. Han orkade/brydde sig inte.. den gick ju att köra..sen dog han för någon månad sedan.. finns en del att göra.. några på jobbet som lagt skam bud.. vet vid ett tillfälle när jag skulle köra till sjukhuset med ett av barnen, så låg han och körde framför mig.. varge gång jag gasade för att komma om(trött 245 aut) så gasade han och skratta..efter 15 km svängde jag upp på E22 :an och slapp honom. Edited January 8, 2011 by Michael Th Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 9, 2011 Author Share Posted January 9, 2011 Det finns ju så många olika ramar till dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts