snyggve Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Funderar på att sälja mitt projekt efter att det varit stilla i några år. Ramen är en mc sorley 4+4+4 eller vad den hette, jag har ritningarna i garaget nånstans ;) Den består av : ram, motor, gaz-dämpare, noskon, mm. mm. Ramen är inte riktigt färdig än såklart, bak axeln (940) saknar upphängning. Ring istället så kan vi diskutera mer, den står i Blekinge utanför Karlshamn. hade tänkt mig 10.000 då bara dämparna kostade 6000 så är det nog ganska skäligt pris. ring: 0709478881 Mvh Ola 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Nähä ! Accepteras ej Ola !! Ut och bygg istället !! :angry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Håller med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snyggve Posted December 14, 2010 Author Share Posted December 14, 2010 Men tjena arrowsmith, det var inte igår min vän. Hur går det för dig då.... tyvärr räcker inte tid till, och nu vill gummman ha in en "riktig" bil i garaget :/ Har kanske en annan lösning, men att stuva undan den känns inte rätt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkos Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Har du lust att skicka några bilder samt lite mer info om vad som ingår mm till min mail? Hendrik_hs@hotmail.com Mvh Hendrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beekeeper Posted January 17, 2017 Share Posted January 17, 2017 Finns den kvar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts