Antas Posted December 11, 2010 Share Posted December 11, 2010 (edited) Mina nuvarande fälgar har dimensionerna 15 tum och bredd 7 tum (ET 35). Har ett bud på fälgar 15 tum och bredd 6,5 (ET 40). Ser betydligt snyggare och bättre ut än mina nuvarande. Någon som har synpunkter på den mindre bredden? Vilka fälgbredder är oftast förekommande? Edited December 11, 2010 by Antas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kengren Posted December 11, 2010 Share Posted December 11, 2010 Mina nuvarande fälgar har dimensionerna 15 tum och bredd 7 tum (ET 35). Har ett bud på fälgar 15 tum och bredd 6,5 (ET 40). Ser betydligt snyggare och bättre ut än mina nuvarande. Någon som har synpunkter på den mindre bredden? Vilka fälgbredder är oftast förekommande? kolla på denna tråd på vårat forum http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=612 - här finns mycket information kenneth lundgren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antas Posted December 11, 2010 Author Share Posted December 11, 2010 Puh! Den informationen kommer att ta tid att gå igenom och ge upphov till mycket funderingar. Nåja, tänkandet är en del av bilbyggarnöjet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts