Robban1 Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 Önskar köpa en färdig seven, besiktigad och klar. Locost, westfield, mk, tiger mm. Skicka mig ett pm med vad ni har samt vad ni hade tänkt er för pris. Mvh Robban Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robban1 Posted March 20, 2011 Author Share Posted March 20, 2011 Upp igen.. finns det ingen som vill sälja? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Kollat på blocket? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robban1 Posted March 21, 2011 Author Share Posted March 21, 2011 Där finns inga vettiga för tillfället. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Nej, det har du rätt i Robban. Just nu är det tunnsått. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 några stycken finns det. men vad är kriterierna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 (edited) men vänta lite nu, om jag inte blandar i hop dig med någon annan har du hunnit köpa och sälja minst en fin fin mk , köpa en radical och nu skall du ha en seven till räcker det inte med radical eller är du ute efter en "glass bil" Edited March 21, 2011 by LUPUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Menar du mig? Jag har bara min Dutton, men det finns en Thomas till här så det kan bli förväxling. ( Du tänker nog på Robban som vill köpa ?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robban1 Posted March 21, 2011 Author Share Posted March 21, 2011 är du ute efter en "glass bil" Precis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kallerman Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Jag går och funderar på om jag ska ha kvar min bil eller sälja den. Du kan ringa om det låter rätt: 070 168 3313. Ruta, dörrar osv. finns ju (dina gamla!) om du ska ha en glassbil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingenjören Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Har periodvis funderat på att sälja min Tiger. En fin bil i bra skick med bra potential. Intressant eller är det bara MK som gäller? Dyk över och kika vet jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingenjören Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Och nu har den även nya Cobra seats. Skitsnyggt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickebo Posted May 19, 2011 Share Posted May 19, 2011 kolla min Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenny Posted May 29, 2012 Share Posted May 29, 2012 byggd på sierra (dellorto 40:er) "original" ram... lennyenander@hotmail.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts