Sevenup Posted May 22, 2004 Share Posted May 22, 2004 Hej! I fredags var det examen i bilbyggarskolan, jag fick godkännt hos Svensk Bilprovning. Nu blir det några dagars väntan på skyltarna, sen får man komma ut från 20 månaders mörker i garaget och känna vinden och solen i ansiktet. Mvh. Per-Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laangen Posted May 22, 2004 Share Posted May 22, 2004 :wohow: GRATTIS !!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leto Posted May 22, 2004 Share Posted May 22, 2004 Grattis! :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted May 22, 2004 Share Posted May 22, 2004 Ett stort GRATTIS är på sin plats! :thumbup: Jag är inte ett dugg avundssjuk ! :whistling: ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggen Posted May 22, 2004 Share Posted May 22, 2004 grattis!!!! :thumbup: :( jag vill också ha en 7:a.... och en vacker dag ska jag ha en det är bara en fråga om tid och lite pengar :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superswift Posted May 22, 2004 Share Posted May 22, 2004 Grattis! Den sitter som gjuten på kroppen! Nu är det bara att vänja sig vid att vilja till bringa hela sommaren i bilen och hata vintern! :wohow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted May 23, 2004 Share Posted May 23, 2004 Vill också:) Grattis!! Lång väntan på skylltarna nu=) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted May 23, 2004 Share Posted May 23, 2004 Hehe.. ja ett stort grattis... å avundsjuuuuk var ordet.... :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts