Stifner Posted August 24, 2010 Share Posted August 24, 2010 hej jag är en kille på 16 vårar som nyligen har blivit intresserad av locost byggen tack vare det här forumet :D nu är det så att jag inte ha någon direkt koll på ramproportionerna på en locost så då undrar jag om det är någon som sitter på en ramritning med mått elr iallafall vet vad måtten är. om det är någon som har en ritning, lägg gärna ut den här då ;) tack på förhand //Kenny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted August 25, 2010 Share Posted August 25, 2010 McSorley ritningar Lycka till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted August 25, 2010 Share Posted August 25, 2010 Här har du en annan fin ritning ett inlägg ner. http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=5054 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stifner Posted August 28, 2010 Author Share Posted August 28, 2010 Tack tack :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts