Berne Posted August 16, 2010 Posted August 16, 2010 Den 11:e september(!) är vi inbjudna att köra konbana tillsammans med Sportvagnssällskapet i Jönköping. Samling 09.30. körning mellan 10.00 - 16.00. Platsen äe som vanligt Trafikövningsplatsen i Eksjö. Kostnad för Locostswedens medlemmar är 200 kr. Hoppas några vill komma, det brukar ju vara ganska tunt med sjuor när SSJ bjuder in oss, men det brukar vara kul att köra med dem. i våras kom det ingen från vår klubb när dom körde så det börjar bli dags att återställa ordningen och visa dem hur riktiga sportbilar går i konbana Anmäl er här i tråden. 1. Berne Fransson Quote
Berne Posted August 30, 2010 Author Posted August 30, 2010 http://www.ssij.nu/low.htm Ska vi ta detta eller sätta dom på plats?????????? Dom brukar inte va så svåra med dom ä jävligt trevliga. Quote
Jimsan Posted September 3, 2010 Posted September 3, 2010 Anmäl er här i tråden. 1. Berne Fransson 2. Jim Kindblad Quote
Berne Posted September 7, 2010 Author Posted September 7, 2010 Är det verkligen inga fler som är intresserade att köra ifrån jönköpingsborna? Winkler, du brukar ju inte banga och Thomas S har ju mappat nu så 2 blekingar vore ju trevligt Quote
Thomas Posted September 7, 2010 Posted September 7, 2010 Det är lite långt för mig, jag har ingen bil med krok och måste alltid låna bil o hyra släp. Mina planer i nuläget är att köra bilen igen imorgon i rolling road utan ljuddämpare för att se om den motar och sedan köpa Apple dämpare då denna är urbränd och låter mycket nu. Quote
Berne Posted September 10, 2010 Author Posted September 10, 2010 1. Berne Fransson 2. Jim Kindblad 3 Mats Andersson 4. Roland Skårner Quote
Patrik Rydh Posted September 10, 2010 Posted September 10, 2010 Hade gärna kommit och kört med er om jag inte jobbat :mad: Quote
Berne Posted September 10, 2010 Author Posted September 10, 2010 Tråkigt att jobbet inkräktar på fritiden. Det hade varit kul att se din nya bil men det blir väl fler tillfällen för det hoppas jag. Quote
Recommended Posts