Norlin Posted August 10, 2010 Posted August 10, 2010 (edited) Hade nästan bestämt mig för att denna bilen skulle bli min projektbil med ett 7 liknande chassi, men efter en åktur i en riktig 7:a (tack Jörgen :notworthy: )inser jag att både denna http://www.blocket.se/vi/27334647.htm & ev Hojen bör försökas omsättas till kontanter. Hojen är en Ducati Monster 900 -02 som jag ägt sedan ny och på grund av en skada endast blivit körd till besiktningen i år, ifjol gick den något längre. Har inte satt ut någon annons som jag kan länka till (har inte hunnit, smälter fortfarande upplevelsen från Carper S7) vet inte ens vad jag skall begära, så jag får återkomma. Tipsa gärna om dessa pärlor så jag kan ledas in på ... tja den rätta vägen? /Martin 070-666 29 19 Edited March 2, 2011 by Norlin Quote
Norlin Posted August 20, 2010 Author Posted August 20, 2010 Ingen som kan rekommendera en bekant en fräsch Kadett? Om priset är fel, ge ett bud. Quote
Norlin Posted August 21, 2010 Author Posted August 21, 2010 Japp, men jag har troligen Sveriges mest osäljbara Opel. Känns så med alla prylar jag köper, alla vill ha när jag vill & priserna är skyhöga & utbudet litet, när jag vill sälja är utbudet stort & priserna hur låga som helst. :banghead: Quote
Norlin Posted August 25, 2010 Author Posted August 25, 2010 (edited) Såld Edited March 2, 2011 by Norlin Quote
Recommended Posts