Jump to content

Upprop för fika/kör-träff i Göteborg?


Pac

Recommended Posts

Hej,

jag är en nybliven seven-ägare och som med alla nyheter vill man ha mer. :)

Jag skulle gärna åka en sväng och fika med fler locost-ägare. Det finns många fina fikaställen i Göteborg och eftersom jag även är kaffe-entusiast så skulle jag kunna visa något av toppställena för den som vill.

Så, finns det fler som är intresserade av en skön tur och god fika en solig dag?

Mvh,

Per

P.S. Jag sökte efter "göteborg" i den här forumsdelen men hittade inget. Om det redan finns fikaträffar för locost-ägare i Göteborg hänger jag gärna med där(om jag får...) istället för att starta på nytt.

Edited by Pac
Link to comment
Share on other sites

Det finns ett flertal sevenägare därnere, så jag hoppas du får napp.

Du är även välkommen till Kinnekulle den 13/8 så får du träffa fler Locostare :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

När vädret tillåter brukar jag och Bosse besöka Näs på Måndagar och Gräfsnäs varanan vecka. Vi skall åka till sportvagnsträffen oxå. Slå gärna en signal när vädret är bra.

Lev väl

Michael W

3734030076

Link to comment
Share on other sites

Kinnekulle ligger som en centralpunkt i min almanacka. Men katten får stanna hemma. Det blir däckspark, fika, fotosession och inspirerande snack i depån för min del i år.

Näs och Gräfsnäs, två lysande färdmål! Räkna med att jag ringer Michael, tack för inbjudan. :)

Link to comment
Share on other sites

Kinnekulle ligger som en centralpunkt i min almanacka. Men katten får stanna hemma. Det blir däckspark, fika, fotosession och inspirerande snack i depån för min del i år.

Näs och Gräfsnäs, två lysande färdmål! Räkna med att jag ringer Michael, tack för inbjudan. :)

hej

jag bor i Veddige men jag kör gärna ut på fika tur när vädret o jobbet tillåter ..vi kan la spåna mer

på Kinnekulle

Link to comment
Share on other sites

hej

jag bor i Veddige men jag kör gärna ut på fika tur när vädret o jobbet tillåter ..vi kan la spåna mer

på Kinnekulle

Ja det gör vi. :)

Link to comment
Share on other sites

Jocke, det hade varit ruskigt roligt att få se ditt bygge.

Vi kanske kan ta fika med oss och se på ditt bygge? Även om min Tiger inte kommer i närheten av ditt monsterbygge så kan jag utlova en "shotgun ride" som aptitretare. :)

Edited by Pac
Link to comment
Share on other sites

Absolut, intresserade (du eller annan) är alltid välkomna på fika i Alingsås och tjöta bilbyggen :D

Är på kullen nu på fredag men kanske lördag el. söndag nästa helg om vädret är acceptabelt för sjua :)

Haha, monsterbygge?! Vet jag in om jag håller med om men får jag ihop det så är jag nöjd :)

Tycker (som nybörjare) att träffar motsvarande Kinnekulle på fredag är toppen men det är en mycket bra idé att ha lite lokala träffar; finns ju en del sådant i Malmö/Lund och Eskilstuna men vad jag vet finns det inget sådant i Västra Götaland. Så din idé är toppenbra!

Link to comment
Share on other sites

Jag är oxå på om jag får bilen klar ngn gång. 91dB i lördags :mad:

Nästa år???

Mattias blackbird Seven, Ingared, Alingsås

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...