Pac Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 (edited) Hej, jag är en nybliven seven-ägare och som med alla nyheter vill man ha mer. :) Jag skulle gärna åka en sväng och fika med fler locost-ägare. Det finns många fina fikaställen i Göteborg och eftersom jag även är kaffe-entusiast så skulle jag kunna visa något av toppställena för den som vill. Så, finns det fler som är intresserade av en skön tur och god fika en solig dag? Mvh, Per P.S. Jag sökte efter "göteborg" i den här forumsdelen men hittade inget. Om det redan finns fikaträffar för locost-ägare i Göteborg hänger jag gärna med där(om jag får...) istället för att starta på nytt. Edited August 2, 2010 by Pac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 Det finns ett flertal sevenägare därnere, så jag hoppas du får napp. Du är även välkommen till Kinnekulle den 13/8 så får du träffa fler Locostare :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 När vädret tillåter brukar jag och Bosse besöka Näs på Måndagar och Gräfsnäs varanan vecka. Vi skall åka till sportvagnsträffen oxå. Slå gärna en signal när vädret är bra. Lev väl Michael W 3734030076 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted August 2, 2010 Author Share Posted August 2, 2010 Kinnekulle ligger som en centralpunkt i min almanacka. Men katten får stanna hemma. Det blir däckspark, fika, fotosession och inspirerande snack i depån för min del i år. Näs och Gräfsnäs, två lysande färdmål! Räkna med att jag ringer Michael, tack för inbjudan. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
auditsq Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Kinnekulle ligger som en centralpunkt i min almanacka. Men katten får stanna hemma. Det blir däckspark, fika, fotosession och inspirerande snack i depån för min del i år. Näs och Gräfsnäs, två lysande färdmål! Räkna med att jag ringer Michael, tack för inbjudan. :) hej jag bor i Veddige men jag kör gärna ut på fika tur när vädret o jobbet tillåter ..vi kan la spåna mer på Kinnekulle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted August 7, 2010 Author Share Posted August 7, 2010 hej jag bor i Veddige men jag kör gärna ut på fika tur när vädret o jobbet tillåter ..vi kan la spåna mer på Kinnekulle Ja det gör vi. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Jag med ....nån gång nästa år :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted August 8, 2010 Author Share Posted August 8, 2010 (edited) Jocke, det hade varit ruskigt roligt att få se ditt bygge. Vi kanske kan ta fika med oss och se på ditt bygge? Även om min Tiger inte kommer i närheten av ditt monsterbygge så kan jag utlova en "shotgun ride" som aptitretare. :) Edited August 8, 2010 by Pac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted August 8, 2010 Share Posted August 8, 2010 Absolut, intresserade (du eller annan) är alltid välkomna på fika i Alingsås och tjöta bilbyggen :D Är på kullen nu på fredag men kanske lördag el. söndag nästa helg om vädret är acceptabelt för sjua :) Haha, monsterbygge?! Vet jag in om jag håller med om men får jag ihop det så är jag nöjd :) Tycker (som nybörjare) att träffar motsvarande Kinnekulle på fredag är toppen men det är en mycket bra idé att ha lite lokala träffar; finns ju en del sådant i Malmö/Lund och Eskilstuna men vad jag vet finns det inget sådant i Västra Götaland. Så din idé är toppenbra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XTR Posted August 9, 2010 Share Posted August 9, 2010 Jag är oxå på om jag får bilen klar ngn gång. 91dB i lördags :mad: Nästa år??? Mattias blackbird Seven, Ingared, Alingsås Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts