Jalle Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Tjoho.... Idag blev jag av med min sevenoskuld,fick mig provturer av Cealm. Blev helsåld!!!! Åkte hem med ett stort leende och hela skuffen full med grejor till ett kommande bygge. TACK! Cealm för många tips och en trevilg garagestund. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Aha, var det därför du såg så glad ut....... trodde det var drivlinan som vi packade in i bilen först........ --- Blev helsåld!!!! ---- Hmmm alltså funkade det...... Skall bli kul att se en ny bil växa upp och bli stor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 tyckte först han skrev #svenne oskulden# :stupid: :racesmile: :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 snuskfarbror... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted July 28, 2010 Share Posted July 28, 2010 Det gäller att läsa rätt men faktiskt blir en del saker rätt roliga med lite "felläsning"........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted July 28, 2010 Share Posted July 28, 2010 tja ha vad handlade du..helt schassie + driv paket?? borde ju finnas ett och annat liggande.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts