Jump to content

Filmen på westfield mot yamaha R1 på ringen


pidde

Recommended Posts

Jag fick ju ta en del smällar för att ha pratat om en Yamaha R1 som kör mot en Westfield turbo på ringen :whip: Nu finns den iaf att ladda hem från min ftp server (där finns lite annat godis också). Ni måste ha ett ftp program för att tanka hem (och helst bredband).

Om ni inte kommer in så beror på det på att min dator är avstängd :icon_sleep:

logga in på 82.182.140.59 med superseven på både namn och lösen. Filmen heter westfield_vs_yamaha_r1.mpg (obs! 95 Mb)

Have fun!

Link to comment
Share on other sites

Okay, jag slänger upp den, skulle någon ha något emot det så är det bara att hojta till så tar jag bort den.

Den tar upp cirka 93MB av mitt sammanlagda utrymme på 100MB, så jag kommer antagligen att bli tvungen att ta bort den om ett tag. Men jag skriver ett tillägg här när jag tar bort den.

Tills vidare ligger den här

Dom kör verkligen fort med både cykeln och bilen, jag noterade en topphastighet på runt 235km/h. Men samtidigt syns det att motorcykeln skulle ha kunnat köra om vid åtminstone några tillfällen. Rätt kul film var det i alla fall.

Link to comment
Share on other sites

Bra hastighet :D 3,5MB/s

Om ni vill ha utrymme kan jag fixa det på Dala7.nu, ett par gig finns väl över till bilrelaterade filmer mm.

Bandbredd är det inte ont om heller. 100MB/s och 1GB i bredd (fiber)

Pm:a eller maila

Jocke

Link to comment
Share on other sites

Super! Jag har tankat ner hur mycket bilfilmer som helst, allt från hemvideos till längre klipp (top gear, getaway sthlm, mm).

Jocke, jag hör av mig så får du lite godis att lägga upp :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...