Micael Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 (edited) Värt att notera i sammanhanget. grodfötter (både blåa,gula och gröna) badtofflor Edited July 19, 2010 by Micael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 (edited) Nu kliar jag mig i huvudet!!!!!!!!!!!!!!!! Men var tusan är Bronco'n????? EDIT: Dunken på taket då? :D Edited July 19, 2010 by Jocke4U Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Precis som Jocke så undrar jag vart broncon är :lol: Men frun kanske ska köra Saaben och du tar Broncon med Sjuan på släp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Semester..... Jag tycker det ser ut som att ni håller på att flytta..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Tur 9-5:an är något större inuti än utanpå :) Fylld till bredden med 5 garderober, 3 köksstolar, två hyllor och lite till. Så fullt att man inte hörde att bagageluckan var öppen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted July 21, 2010 Author Share Posted July 21, 2010 Broncon har bensinläkage och är obessad. Så den får vila i år igen. Men nästa år, då jäklar!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 --- Broncon har bensinläkage och är obessad. --- OCH!!!!!!! Det finns väl en blå Bronco medTVÅ kvinnliga chaufförer ELLER???? Är det så att Bronco inte är gjorda för TRE kvinnliga chaufförer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted July 22, 2010 Author Share Posted July 22, 2010 Jamen, jag kan ju inte ta kompisens bronco, den ska ju han ha, Nä, på semester blir det saab Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Ok då, kör Saab. Postat 19 07 2010 - 20:45 Det var startinlägget i tråden skrevs. Hur långt har ni hunnit nu? Förbi Upplands-Väsby eller ni kanske redan är vid Medelhavet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted July 23, 2010 Author Share Posted July 23, 2010 Vi tillbringar min ungdom på Fårö. Där det regnar konstant och ska så göra ett par dagar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts