Jump to content

SAAB festivalen nu i helgen


LUPUS

Recommended Posts

Någon som skall dit ? blandannat öppnar SDCC upp och säljer en massa saab prylar billigt.

Sedan är det jippo ihop med fallens dagar hela helgen, Spyker bilar på saab museumet ( kolla på dem vid lunch idag)

http://www.saabfesti...ram_torsdag.htm

Jag kommer garanterat stå vid dörren 10.00 på fredag och köpa massa saker jag inte behöver , halva min 7:a är nog byggd på saker därifrån.

Edited by LUPUS
Link to comment
Share on other sites

Hade varit sköj men det är osäkert...kommer kvinnligt besök imorgon och blir det nattbesök så blir det svårt :) Sen vet jag inte heller vad jag skulle köpa...skulle väl mest bli som för dig...massa grejer man inte behöver ;)

Link to comment
Share on other sites

Hade varit sköj men det är osäkert...kommer kvinnligt besök imorgon och blir det nattbesök så blir det svårt :) Sen vet jag inte heller vad jag skulle köpa...skulle väl mest bli som för dig...massa grejer man inte behöver ;)

kvinliga besök .... ......... aha natt mek i garaget

Link to comment
Share on other sites

Jag tar mig nog en titt däriaf. Bor man 2km därifrån så "måste" man väll kanske :)

Dock äre RC biltävling på lördag å söndag så då kan jag ej.

Va kostar de å gå dit? hittar inget om det (letade inte så länge heller för den delen) :)

Link to comment
Share on other sites

Jag tar mig nog en titt däriaf. Bor man 2km därifrån så "måste" man väll kanske :)

Dock äre RC biltävling på lördag å söndag så då kan jag ej.

Va kostar de å gå dit? hittar inget om det (letade inte så länge heller för den delen) :)

har inte heller kollat då jag borde gå in gratis som anställd men jag tror allt är mer eller mindre gratis

Link to comment
Share on other sites

Jag tror det mesta är gratis. Det står några priser i http://www.saabfestival.se/pdf/Program_Saabfestival_15-18%20juli.pdf

"Startkort till familjerallyt säljs på ANA i samband med seminarierna på torsdag och fredag samt vid starten vid Bilmuséet på lördagen. Startkostnad: 100 kr/bil. OBS! Begränsat antal."

"Biljetter till festivalkvällen i Nova Arena förbokas via Saab Bilmuseum. Middagsbiljetter kostar 350 kr/pers medan du som endast vill ha entrébiljett betalar 150 kr/pers. Insläpp för middagsgäster sker från kl. 18.30. Insläpp för gäster med entrébiljett sker från kl. 20.30"

Det är väl ett sätt att marknadsföra sig och skapa positiv stämning i leden (inte sagt att det är negativ stämning men har ju hänt ganska mycket på senare tid)

Link to comment
Share on other sites

Bidde det nåt sköj inhandlat????

Enligt plan så blev det natt mek i "verkstaden" :D så jag kunde inte åka. Har kanske en ev plan att åka till Thn imorgon (kan ju vara en annan dejt-kandidat där ;) ) Men å andra sidan behöver jag vara i garaget...bättre dejten kommer till mig så kan jag greja 1 tim extra ....minst ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...