Jump to content

kalendern


viggen

Recommended Posts

tenkte att det vore bra med en uppdatering av kalendern så man inte missar nått event i sommar.

vi kan vell lägga in dom datum vi känner till i den här tråden så kan vell acke skriva in det i kalendern eller vad tycker ni. :)

Link to comment
Share on other sites

tenkte att det vore bra med en uppdatering av kalendern så man inte missar nått event i sommar.

vi kan vell lägga in dom datum vi känner till i den här tråden så kan vell acke skriva in det i kalendern eller vad tycker ni. :)

Rejsa har en bra kalender för ban körningar , skall vi ha någon här tycker jag den bara skall ta upp 7:en specifika

grejor .

:)

Link to comment
Share on other sites

Hur mycket är det som händer i seven kretsarna då:)?

Ja det är ju delvis upp till oss själva att börja arrangera, ingen annan lär ju göra det åt oss... ;)

Se nu till att offentliggöra garageträffar, träffar på bana eller varför inte bara gemensamma körningar på kurviga vägar! :wohow:

Sätt datum och få det inskrivet i kalendern!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jag la till ett gäng händelser i kalendern, men det finns mer att lägga upp. Man kan säga att hela augusti är en enda stor träff :D

Acke, kan du fixa så att kalenderveckorna börjar med måndagar istället för som det är nu på Söndagar.

Eller är det en klurig inställning hos mig som jag har missat ;)

Link to comment
Share on other sites

Jag tycker det var ett bra initiativ av jonte att skriva in lite i kalendern ! :thumbup:

Innan så har det mest varit en massa födelsedagar och sedan inget mer.

Jag tycker att vi ska se till att börja utnyttja kalendern flitigare för att kunna

komma ut och visa lite locosts och träffas och annat som hör till.

MEN ...........

HUR ska kalendern ANVÄNDAS ? ? :wacko:

vi har lite olika åsikter i ämnet uppenbarligen....

jag tänker på inläggen tidigare i tråden t.ex.

Rejsa har en bra kalender för ban körningar , skall vi ha någon här tycker jag den bara skall ta upp 7:en specifika

grejor .

--------------------

// Tobias Berndtson

En Seven utan turbo måste suga !

Typ som:

Sevenkörning på Tullinge 13.00-17.00 den 12 juni?

--------------------

Magnus Sollenberg, Stockholm

japp det va precis så jag menade

viggen

vill ha en 7a

Kanske dax för en demokratisk omröstning så att vi alla kan vara överens om hur vi använder den ?

Eller är jag löjlig nu? :whip:

Inte vet jag vad iallafall vad som ska läggas in där Bara sevenrelaterat eller alla bilevenemang ??

Jag har personligen inte använt kalendern av den anledningen över huvud taget och det är ju

defenitivt den sämsta vägen för då faller ju hela konceptet med Kalender platt till marken....

:closed:

Jag spanade lite på hur man fixar en undersökning men hittade ingen hjälptext om det.

Då jag inte ansåg mej byxad till att få igång en undersökning på ett vettigt sätt just nu så överlåter jag det åt någon annan, och går och fixar lite käk istället för att lägga tiden på detta just nu...

Är det någon som sympatiserar med mej så feel free att kolla efter hur man fixar en undersökning i ämnet

om ni har lust och tid.

.....Over and out.......

Link to comment
Share on other sites

Att födelsedagarna dyker upp beror mest på inställningen i forumet och om man fyllt i sina födelsedata under sin profil.

Sen tycker jag att man gått å väl kan lägga in motorevenemang som kan röra sjuor.

Som t.ex större motormarknader där man kan fynda grejer till sin bil eller cruisingar som sker i landet. På så sätt kanske fler som bor på orten eller i närheten kan ses och cruisa tillsammans.

Link to comment
Share on other sites

personligen tycker jag att nästan allt me en motor e roligt.. (undantaget damsugaren på söndagar :icon_blink: )

så allt som har me motor att göra passar mig bra...

ps. skall se om det går att ändra så mondag kommer först.. men ja tror inte det går....

edit: går inte att ändra om man möjligen inte ger sig in i php å ändrar..

inget jag skall ge mig på... då har vi inget forum längre... :icon_oops:

Link to comment
Share on other sites

meningen när jag startade den här tråden va att jag ville få reda på så monga ställen som möjligt där man kunde se en 7:a och hemta inspiration då jag inte bygger utan bara planerar ett bygge. så personligen tycker jag alla datum och platser där chansen är stor att man får se en 7:a ska va med. :D

och acke mickla inte med forumet....kommer gå ner i djup depretion om det försvinner :D

Edited by viggen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...