Alverby Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 (edited) Lite dubbel post men detta är en erbjudande/gåva till forum medlemmar. Jag har gratis biljetter till Tjolöholm. Alla som är registrerade som medlemmar på forumet eller medlemmar i Locost Sweden kan få men det är först till kvarn som gäller. Ring mig i morrgon lördag 22/5 efter kl 9.00 (Inte tidigare för då svarar jag inte). Avhämting av biljetterna i Nödinge eller möta mig på given plats mellan Älvängen och Tjolöholm. TELE 070 - 510 42 34 Hur kommer detta sig??? JO Mitt företag TRAILER 3500 ställer ut släpvagnar/biltransporter och är sådeles sponsor utav TCM. Vilket gör att jag fått några gratis inträdes biljetter. Och i stället för att jag bara slänger dom så kan jag ge bort dom till Locost fantaster. Kommer i mogrgon därför att köra en sväng till Tjolöholm med några vagnar och kan då lämna biljetter efter vägen. Tråkigt bara att jag inte kan närvara något vidare i Locost montern, men mitt 7 bygge kommer att vara där! MVH Anders Edited May 21, 2010 by Alverby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Lysande initiativ :thumbsup: Synd att man är för långt norrut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts