DIRAVI Posted May 12, 2004 Share Posted May 12, 2004 Jag bor i Umeå och har just börjat leta bil, alternativt halfärdigt bygge, men skulle vilja träffa någon/några i umeå-trakten för att titta lite på byggen eller färdiga bilar, för att ha lite att jämföra med, så man vet vad man skall titta på. Vore ju kul med lite garagevisning. //Magnus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted May 12, 2004 Share Posted May 12, 2004 Tjena du kan komma och kolla på min bil,den är halv färdig ring bara o kollla att jag är hemma 0930 20377 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted May 12, 2004 Share Posted May 12, 2004 För oss sörlänningar så är allt norr om Dalälven Norrland :D Men kolla in denna tråd Här Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted May 12, 2004 Author Share Posted May 12, 2004 Jag som kommer från mellersta sverige anser allt söder om dalälven vara skåne, så det jämnar nog ut sig :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superswift Posted May 12, 2004 Share Posted May 12, 2004 Och alla utanför Stockholm är bönder! :D (Jag är själv uppvuxen i Västerbotten, Dalarna, Närke, Östergötland men bor numera Stockholm så jag borde kanske inte kasta sten i glashus...) ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gustav Sundberg Posted May 12, 2004 Share Posted May 12, 2004 Min Westfield står i ett garage i Röbäck och håller på att monteras ihop... Går bra att komma och titta på den oxå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted May 12, 2004 Author Share Posted May 12, 2004 Låter jättekul, jag hör av mig lite senare, så kanske jag kan komma ut på röbäck under helgen, och nordmaling passerar jag till veckan (tisdag eller onsdag) så då kanske det går att ordna ett garagebesök där då. //magnus, som ser framm emot att titta på bilbyggen i verkligheten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts