JonasJonson Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Alltså.. Jag är så trött på MK.. :angry: Var fan kan man få tag i ett vettigt ljuddämparsystem som passar MK med hayabusa motor?? :banghead: Pratade med MNR men de måste ha min bil där för att kunna fixa det.. någon som har tips?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Svetsa själv. Eller ordna rör o grejor så kanske min son kan göra jobbet åt dig. han tigar. alu.RF . titan m.m. Tyvärr har han ingen egen svets just nu men brukar hyra in sig på Brinkarnas i K-na Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne E Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Ett annat tips är att kolla med Martin Keenan http://www.mkengineering.co.uk/ , han gör fina system. Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonasJonson Posted June 4, 2010 Author Share Posted June 4, 2010 Ett annat tips är att kolla med Martin Keenan http://www.mkengineering.co.uk/ , han gör fina system. Janne Jo jag har nog pratat med mk.. o skickat 10 mail med samma beställning.. o ringt efter varje mail men de bara förhala allt hela tiden.. och kan inte ens bekräfta min order.. fattar inte hur man kan driva ett företag så illa.. :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonasJonson Posted June 4, 2010 Author Share Posted June 4, 2010 Svetsa själv. Eller ordna rör o grejor så kanske min son kan göra jobbet åt dig. han tigar. alu.RF . titan m.m. Tyvärr har han ingen egen svets just nu men brukar hyra in sig på Brinkarnas i K-na Jag ska prata med mk inom väldigt kort o se vad de säger.. om tider o om de någonsin kommer tillverka det jag har beställt utav dem.. :-( Annars är ju din ide ypperlig :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne E Posted June 5, 2010 Share Posted June 5, 2010 har du pratat med MK motorsport eller MK engineering?? MK motorsport som säljer MK:s bilar har nog en förmåga att vara dåliga på att svara... MK engineering Martin Keenan svarade på mitt mail direkt och höll lev. tid Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonasJonson Posted June 11, 2010 Author Share Posted June 11, 2010 (edited) har du pratat med MK motorsport eller MK engineering?? MK motorsport som säljer MK:s bilar har nog en förmåga att vara dåliga på att svara... MK engineering Martin Keenan svarade på mitt mail direkt och höll lev. tid Janne Hej Janne :-) Det är MK Sportcars jag varit i kontakt med... :unsure: Jag kollade MK engineerings hemsida.. men som alla engelska hemsidor är de undermåttliga.. Gör de komponenter anpassade även för vanliga indy chassit?? Edited June 11, 2010 by JonasJonson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne E Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 Maila Martin och fråga, skulle tro att han fixar det... Det var han som startade MK motorsport :) Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Triggerhappy Posted August 18, 2010 Share Posted August 18, 2010 Jag har annars det grenröret som MNR levererade med mitt kit, för Hayabusa....till salu för rimmlig peng. Sitter dessutom Katalysator på kollektorn. 4-1 med 2" ut. rostfritt. Bör ju kunna moddas om det behövs för din ram. Stockholm! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerhard Posted August 19, 2010 Share Posted August 19, 2010 Jag är intresserad av grenröret annars. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Triggerhappy Posted August 19, 2010 Share Posted August 19, 2010 (edited) Gerhard slog till minsan! Edited August 20, 2010 by Triggerhappy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts