kimmen Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 Jag, Alfa-Ronny och Ingengören var idag och testade den bana som förmodlogen kommer att ersätta konbabekörningen i Kjula. Banan kändes helt Ok tycket jag, skulle tippa på farter på mellan 40 och 140km/t. Filmade lite men ljudet blev skit och skit var det oxå på linsen :( men en lite överblick om hur banan ser ut får man trots allt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 Kul!! När kan det bli måntro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 Skoj var det!!! Man kan skymta mej ibland, ett halft varv före. Ehmmmm :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r Anders Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Den ser riktigt bra ut, nu är det bara att bygga klart så man kan vara med och brumma lite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Ser kul ut. Varvtider på 43-45 sekunder för dig borde bli runt 1minut för en annan :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christer Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 JA JA Tjuvträna ni,, de kan ni behöva :hypocrite: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle17B Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Berätta mer! När kan det bli körning av? /Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Återkommer om tider. I övrigt kan jag säga att den var klart över förväntan och vi hade riktigt skoj, det är ju igentligen är en Supermotard bana. Banlängden är ca 940meter. Bredden är mellan 9-12 meter förutom på en liten kort bit där det är 6 meter. Den är bitvis knixig, svagt kuperad och med några riktigt sköna kurvor samt ett litet krön där man lättar lite. Åker man av är det mestadels grus. Perfekt för en liten klubbträff nu i sommar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts