Rayman Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 Jag är på jakt efter en växellådsbalk från en sierra med Type-9 växellåda. Hela balken behövs inte utan bara gummifästet i mitten. Jag behöver även "skivan" som trumbromsbeläggen sitter monterade på. även där från en sierra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 Är det en sån här du menar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayman Posted April 22, 2010 Author Share Posted April 22, 2010 precis en sådan. men min ser ut att vara i ungefär samma skick som på den bilden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 det finns väl nya motorkuddar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayman Posted April 22, 2010 Author Share Posted April 22, 2010 jag har inte hittat. växellådskuddar går tydligen inte sönder eftersom ingen verkar sälja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 precis en sådan. men min ser ut att vara i ungefär samma skick som på den bilden. Kör elektrolys på den du har då. Den blir som ny. Påverkar inte gummit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayman Posted April 22, 2010 Author Share Posted April 22, 2010 jag tänkte visserligen på gummit. den på bilden ser ut att vara sönder i gummit på sidorna och det är min med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Du får väl fråga på Ford och Meca o liknande eller köpa i England eller göra ny/om bal o annat gummi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayman Posted April 22, 2010 Author Share Posted April 22, 2010 vad är det för fel med att försöka hitta en begagnad först och spara några hundralappar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted April 23, 2010 Share Posted April 23, 2010 (edited) jo men ska du köpa beg, o sen lägga frakt så är pengarna snart de samma. Eller köp Volvos kuddar = billiga o gör om balken. Jag kör volvos rakt över och de finns t.o.m på Biltema Edited April 23, 2010 by Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayman Posted April 23, 2010 Author Share Posted April 23, 2010 (edited) hade jag velat göra det så hade jag gjort det Edited April 23, 2010 by Rayman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts