heralue Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Boka in den 19:e juni för då kör vi årets första konbana i Eksjö. Mer info med anmälan, tider etc. kommer här lite längre fram. Berne, Håkan, Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berne Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Dags att dra igång anmälningarna för att se om det finns nåt intresse för att köra i Eksjö Sportvagnssällskapet i Jönköping är inbjudna som vanligt. Upplägget enligt följande : Genomgång 09.00 Körtid 09.30-15.00 Uppehåll ca 12.30-13.00 Startavgift 200:- för medlemmar, 400 :- för icke medlemmar Medlemmar i Locost MK har företräde men i mån av plats kommer även icke medlemmar att få deltaga. VÄLKOMNA !! Vi ser gärna att ni föranmäler i tråden enligt nedan: Eftersom inga var intresserade av att köra i lördags, vill ha in anmälningar så fort som möjligt för att kunna blåsa av om intresset är noll. Anmälda: 1. Berne Fransson Esther 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimsan Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Anmälda: 1. Berne Fransson Esther 7 2. Jim Kindblad Miata eller Speedster Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted May 18, 2010 Author Share Posted May 18, 2010 (edited) Kom igen Nu !!!! Visst är det kul att gasa lite !! :racesmile: Edited May 19, 2010 by heralue Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Wackt Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 NEJ !!!! Scoutläger den veckan ! Det verkar som jag missar alla träffar i år. JAG VILL KÖRA !!!!! :banghead: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 Men Per..... du kan väl plocka kottar och baka pinnbröd en annan helg??? :thumbsdown: :thumbsdown: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 Ni får väl köra en hajkvandring till Eksjö [själv scout i +30år} Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 Får jag bilen körklar så kommer kanske jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Wackt Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Du förstår Håkan det finns vissa saker man inte flyttar eller missar på under ett år det är Julafton, sin födelsedag och Scoutlägret ! Lägret är året absoluta höjd punkt. :prop: Men som en klok filosof en gång sa: De ä inte lätt att förklare för en som inte begrip.... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berne Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 2 anmälda !! kommer inga fler ställer vi in denna körning vi måste va minst 10 st för att det ska vara nån mening med att ordna en körning Är vi inte 10 st imorgonbitti avbokar jag banan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted June 4, 2010 Author Share Posted June 4, 2010 Banan är nu avbokad p.g.a litet intresse ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berne Posted June 4, 2010 Share Posted June 4, 2010 Tråkigt att vi måste ställa in men så är läget. Om det finns intresse kanske vi kan köra till hösten men vi måste ha lite intresseanmälningar innan vi bokar nån bana. ifall det finns idéer om att köra nånannastans är det ockå välkommet. Tror jag kör en runda i solskenet när jag jobbat klart. Gäller att passa på när vädret är såhär bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts