Snowman Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Hej, Har för mig att jag sett nått om en rörhögskitcar baserad på Reanult 5 i nån gammal automobil eller bilsport? Är det nån mer som minns den och i så fall minns vad den hette och om det finns nått om den på nätet. Vill minnas att man tog den gamla modellen och att den liknade en gammal rörrams-racer. Tror den var en-sitsig. Lite som en gammal formel bil i utseendet. Nån som har lite bilder eller liknande? mvh Magnus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Du tänker inte på mittmotor rallybilen R5 Turbo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowman Posted January 20, 2010 Author Share Posted January 20, 2010 Nej det var en rörhög, inte en kaross-bil...visserligen med nån sorts plast eller alu-plåt som täcker rörramen. lite som en gammal formel bil alltså mvh Magnus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 Kan denna? http://www.spiritowners.f9.co.uk/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowman Posted January 21, 2010 Author Share Posted January 21, 2010 Vad jag vill minnas var den inte tre-hjulig utan en vanlig fyr-hjulig bil men stilen är ju åt rätt håll.. mvh Magnus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts