klas Posted January 12, 2010 Share Posted January 12, 2010 I samband med vintermarknad i Emmaboda, tänkte jag bjuda in till en enkel garageträff. Vi träffas på Cafe Fenix kl 10.30 och köper med oss fika, för att sedan åka gemensamt hem till mitt garage, där kaffe och gemenskap väntar. Jag flytta bilen till mitt varmgarage, så fikar vi i köket sedan. Jag kan nås på mobil 070-2488660 i samband med träffen. Swap Meet inomhus med endast motorrelaterade föremål. För säljare gäller 40kr/meter + tag med egna bord! OBS! Boka i tid på 0702-701869Event: Veteranmarknad Plats: Emmaboda gokarthall Datum: 30/01 Öppettider: 07.00-16.00. Entrépris: 20 kr. Arrangörer: Glasrikets Motorveteraner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer Posted January 12, 2010 Share Posted January 12, 2010 Hej! Vilket trevligt initiativ, hoppas att vara så tidigt på marknaden att jag kan hänga på! // JEK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted January 12, 2010 Share Posted January 12, 2010 :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonasJonson Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 Jag funderar oxå stark på att hänga på garage träffen :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted January 29, 2010 Share Posted January 29, 2010 Jag har båda pojkarna i helgen och det borgar för att det blir riktigt svårt att hinna till 10.30 Jag tar med mej nummret här ovan ifall jag kommer på efterkälken och lyckas övertala mina smågrabbar att vi borde åka på garageträff ! Vi får se hur det blir, det känns som att jag har oddsen mot mej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 Tack Klas-Göran för en trevlig träff med en grundlig genomgång av ditt bygge! // JEK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 Lägg gärna upp någon eller några bilder för oss som inte kunde vara med idag... Själv kommer jag med stor sannolikhet bjuda in mej själv när det blivit varmare ute och bättre seven-klimat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 (edited) Bilder....ja just det, min hjärna var inte riktigt med i morse kl:0630 när vi åkte hemifrån - Kamera var det sista jag tänkte på när jag släckte lampan en halvtimme efter midnatt igår...... Men vi kan ju be Klas-Göran lägga upp ett par bilder på: "Bilen när gästerna sitter i köket och fikar"! :prop: // JEK Ps. Arrowsmith - Synd att du inte kunde komma idag, marknaden var inte mycket att ha men träffen var trevlig. Edited January 30, 2010 by Panzer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 Jag såg er på marknads kafeet och när jag skulle in o språka med er var ni inte kvar. jag tyckte inte heller den var nåt att ha. jag tyckte det var drygt till 10:30 så jag åkte hem o var hemma strax efter 10. men kul att garagebesöket var bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 (edited) fel. Edited January 30, 2010 by Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Jodå, det hade varit kul att vara med, men det sket sej med besöket på både marknad och garageträffen. Jag fick inte ihop schemat beroende på att mina grabbar är hos mej denna helgen. Jag säger som Arnold Svartneger hade sagt - "I'll be back" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonasJonson Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Ja stort tack Klas-Göran för att man fick komma på besök!! Trevligt bygge du har :) Du ger en annan blodad tand :prop: Hoppas man kan få en titt till sommaren när du är klar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 funderade på att åka till marknaden.. men med dåligt resultat förra året ..så .. Fast garage träffen hade ju såklart varit ql.. har tyvärr bruksbilen på pallbockar för webasto motorvärmar montage så... :banghead: sen att vi hade 20 minus och strömav-brott halva natten gjorde inte livet roligare.. står 2 gigantiska elverk i kvarteret och brummar. Berätta gärna med lite bilder hur det var.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Precis! vart är alla bilderna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klas Posted January 31, 2010 Author Share Posted January 31, 2010 (edited) Får väl börja med att tacka de tappra som trotsade kylan och kom till Emmaboda. Det är alltid lika trevligt att lära känna lika sinnade. Nästa steg i mitt bygge är regbesiktning. Vet ej vad jag gör för fel vid uppladdning av bilder, då jag inte lyckas få in en bild. Verkar ok, den laddar in bild men visar den ej.Kanske någon har ett tips Edited February 5, 2010 by klas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 (edited) Trycker du på "insert image" eller skriver du in bildadressen manuellt? Om manuellt: Bildadressen måste börja med Lite plurigt är det :) Edited January 31, 2010 by Kilkenny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts