Sonett7 Posted April 30, 2004 Share Posted April 30, 2004 Den 8:e Maj drar Locostserien igang pa Anderstorp - hur manga funderar pa att aka dit? Funderar sjalv pa att sticka dit med kameran i hogsta hugg :D http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=9687 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted April 30, 2004 Share Posted April 30, 2004 Var i Sverige ligger Anderstorp, det är nere i skåne väll? Har lite svårt att hålla isär banorna :icon_oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted April 30, 2004 Share Posted April 30, 2004 Skåne ???? Nä du det ligger tack och lov i Småland !!!! kolla länken http://www.arc.nu/vagbeskrivning.asp /micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Næss Posted April 30, 2004 Share Posted April 30, 2004 Ja så drar det igang, men desverre ikke med så mange biler til start som vi hadde regnet med for noen uker siden. Det lå ann til ca 20 biler på dette løpet, men det har desverre krympet til 12 biler. Som i så mange andre samenhenger så er det mange som ikke kommer i gang med forberedelsene etter vinteren før det er for sent, og står nå i manko av deler og tid for å rekke det første løpet. Men det meste av topp bilene både fra Norge og Danmark er på plass. Det som er mest interesangt for dere nå vil jo også være å studere bilene. Vi vil lage en egen parkering/samling for tilreisende Syvere og jeg håper å treffe mange av dere neste helg. Med Hilsen Rune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted April 30, 2004 Share Posted April 30, 2004 Jag vill åka och titta :wohow: men tyvärr är jag mitt i en flytt. Jag ska se om jag kan ta en dags paus. Någon från GBG som ska dit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted April 30, 2004 Share Posted April 30, 2004 Hmm.. åker till Rhodos den 9e så det blir nog lite svårt.. :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Næss Posted April 30, 2004 Share Posted April 30, 2004 Vi kjører bare lørdagen Acke og Anderstorp er jo bare rett bort i gata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted April 30, 2004 Share Posted April 30, 2004 Kommer att åka och kolla på lördag, ingen tvekan :thumbup: Caper :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted April 30, 2004 Share Posted April 30, 2004 Kommer att åka och kolla på lördag, ingen tvekan :thumbup: Caper :D Fast det är nästa lördag, inte nu i morgon väll? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted April 30, 2004 Share Posted April 30, 2004 Hmm.. åker till Rhodos den 9e så det blir nog lite svårt.. :( Du kan kanske kan årdna till en "mellanlandning" ;) :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Myren Posted May 1, 2004 Share Posted May 1, 2004 Hade hemskt gärna kommit och tittat hade varit j..ligt kul. Men har hela helgen planerad. Det lär väl komma fler chanser då skall jag se till att vara ledig. Fins det något program eller liknande på kommande tävlingar i Locostserien?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest real7 Posted May 1, 2004 Share Posted May 1, 2004 För dem som bor närmre Kullen kan nämnas att sportvagnsserien & RHK-cupen kör där 8-9 maj. Ett antal sevens där med & med lite tur även jag med min FF... B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted May 2, 2004 Share Posted May 2, 2004 Det blir väl till att ta ledigt då eftersom man bor så nära ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted May 7, 2004 Share Posted May 7, 2004 OKEJ hur många är det nu som ska dit och kolla på Anderstorp i morgon? Jag funderar på att åka dit men är det skitväder så är det ju inte kul att stå där hela dagen om det kommer typ 4 st. sevens till start och 25 i publiken, om ni förstår vad jag menar.... Nu skulle jag förmoda att det blir en del folk och fler i startfältet men är det någon som har ett program för morgondagen eller en länk med lite bra info om vad som komma skall så att man kan sova på saken tills i morgon och eventuellt träffa lite folk att prata med????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted May 7, 2004 Share Posted May 7, 2004 den som söker han ska finna.......... så var det sagt! Lördag 8 maj 08.30 Förarmöte 09.00 - 09.15 Tidsträning S40 Challenge 09.25 - 09.40 Tidsträning SLC GT / Beetle Cup / V8 Chall 09.50 - 10.05 Tidsträning Locost 10.15 - 10.30 Tidsträning SLC Endurance 3h 10.45 - 11.05 Race SLC GT / Beetle Cup / V8 Chall 11.15 - 11.35 Race Locost 11.45 - 12.10 Race S40 Challenge, JSM 12.30 - 15.30 Race SLC Endurance 3h 15.40 - 16.05 Race S40 Challenge, JSM 16.15 - 16.35 Race Locost 16.45 - 17.05 Race SLC GT / Beetle Cup / V8 Chall 17.20 - 18.00 Tidsträning Shell Helix Endurance Trophy 18.15 Prisutdelning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Wackt Posted May 7, 2004 Share Posted May 7, 2004 Jag har nog tänkt att åka dit en sväng....... om vädret inte är för dåligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts