Robban1 Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Jag behöver nya munstycke till svetsen, var i kontakt med en firma i eslöv som sysslar med detta, efter ett samtal med dom så skulle dom ha löst det, han hade kvar mina gamla saker, men när dom kom vart de fel saker, och nu behöver jag få igång den igen för att komma någonstans med chassit. är det någon som vet vart man kan få tag i detta, mitt slangpaket heter promig 180. Om någon har ett tips så för bövelen ;) hojta till, börjar tröttna, och man ska ju inte behöva köpa nytt slanpaket för denna sakens skull? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Är det en lincoln? Isåfall är det väl bara att beställa på nätet? :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toffe Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 googlade lite å fick fram Flink's Järn.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robban1 Posted October 15, 2009 Author Share Posted October 15, 2009 googlade lite å fick fram Flink's Järn.... Vart finns dom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toffe Posted October 15, 2009 Share Posted October 15, 2009 www.flinks.se D Dom har en maskin som heter OERLIKON Practic 191/2 och där dyker promig 180 upp. Kanske dom kan svara på frågor om reservdelar åxå ? Tel: 08-13 12 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robban1 Posted October 15, 2009 Author Share Posted October 15, 2009 www.flinks.se D Dom har en maskin som heter OERLIKON Practic 191/2 och där dyker promig 180 upp. Kanske dom kan svara på frågor om reservdelar åxå ? Tel: 08-13 12 10 :notworthy: Man tackar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersK Posted October 15, 2009 Share Posted October 15, 2009 Om du inte får napp där så testa med Maskinekonomi i Hammarö http://www.maskinekonomi.se/ De har slitdelar till de flesta maskiner på marknaden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts