LUPUS Posted October 6, 2009 Share Posted October 6, 2009 Har insett att jag behöver en aero screen. helst en caterham typ men allt är av intresse. SÅ har ni något som ligger och bränner hör av er Eller behöver ni en oxå ? ebay england är fulla av dem + firmor men jag misstänker frakten är dyr skall vi dela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted October 6, 2009 Share Posted October 6, 2009 Ska jag knacka till en i Alu åt dig Lupus eller?? det bör gå att få till en bra design om vi tänler till :prop: Jörgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted October 7, 2009 Author Share Posted October 7, 2009 tja denna ser ju inte omöjlig ut att göra i alu, ganska rak , men de finns att köpa i glasfiber för 40£ , frakten är nog det luriga där Och sedan är ju kolfiber najs http://www.zcars.com.au/images/caterham-r500-superlight-interior1.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts