Davvan Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Ca. 50 m2 garageplats som är en del i ett 180 m2 stort garage uthyres. (dvs man hyr 50m2 och delar på 30m2 där det nu står en fungerande svarv och fräs) I dagsläget är vi tre garagemedlemmar, men en av oss ska flytta. Det är orsaken till att vi önskar hyra ut den tredje platsen. Garaget är ljust och fräscht , vatten och avlopp finns, samt att det är elvärme. OBS! Det är ej tillåtet att svetsa i garaget. Hyra: ca 2300/månad inklusive vatten, el och värme. Tillträde: nyår Maila på "tobbe_2005@yahoo.se" om du är intresserad!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Var ligger detta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 urs. nu såg jag på överskriften Södertälje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davvan Posted March 30, 2011 Author Share Posted March 30, 2011 Hej tyvärr är denna garageplats numera uthyrd. Jag hittar inte var jag tar bort posten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts