DANNE65 Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Hej på er! Har letat på sfro:s sida vad som krävs för att slippa betala 7000:- i miljöavgift,men jag har inte hittat nåt. Det står mest om ombyggda fordon/motorbyten. Är det nån här som vet? Är det katalysator,lambda och kolkanister? Vilken årsmodell ska man börja leta efter? -89 och nyare? Har inte bestämt mej för en sjua,ännu iallafall. Har material till ett par ramar liggande men har inte haft lust/tid än. Hoppas nån kan hjälpa till med svar. MVH Danne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Det där är väl borttaget sedan 2003 om jag minns rätt? :huh: :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonsolo89 Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Det är då inte aktuellt nu iaf, så du kan vara lugn :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 2003 känns igen, jag tror det stämmer..... och jag betalade garanterat inget 2005 iallafall.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Så nu har du 7000 till att starta bygga med:prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 lägg hälften på vin kvinnor och sång, resten på nöjen :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DANNE65 Posted September 16, 2009 Author Share Posted September 16, 2009 Det låter ju kanon!! Då är det bara att ha sluten vevhusvent + hyfsad co då? Har hört att det finns förslag på kat i dom nya reglerna, Går dom igenom så är man kanske mer låst till insprut mm. Tackar för svaren. Danne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts